Monday, March 14, 2011

syukur syukur syukur


sampai bilik lebih kurang kol 9.20 pm lepas abes clas n mkn, aku baring2 jap atas katil. otak ligat berfikir, sok kene g bank amik duit. tinggal singgit je yg tinggal ... huisy ... itu bahaya utk perut aku yg sudah bersahabat baik dengan inche' gastrik. lambat makan sket, maka mengiring ke kanan saje la tak gerak2.


baju kurung yg dah dipakai seharian, aku nak masukkan kat bakul baju. seluk poket dulu nak kuarkan tisu. ...n .....
 eh, ade duit 2 keping seploh hinggit la????????


bukan kepalang gumbira amat aku. mane aku ade duit skg ni?
rezeki Tuhan, aku la insan bertuah lagi terpilih pd malam ni... tak henti2 aku rafakkan kesyukuran sambil bertasbih memuji Dia yg telah mengurniakan rezeki kepada aku. 
Alhamdulillah, subhanallah ...

.
.
.
ok.
 diam sejenak.

.

.
 
.

"maaf ye cik adik manis yg comel, itu dua keping seploh ringgit, tulun bayarkan top up utk
cik abg yg jual topup tu..."
itulah pesanan yg aku dah modify dari sorg sahabat sebelum aku naik bas nk balik kolej tadi.

No comments:

Post a Comment