Tuesday, March 22, 2011

aku suda hilang !


dulu mase skola rendah, aku tak camni..
masuk skola menengah pun, aku biasa2 je.
masuk matrik, segalanya masih ok. ermm... mungkin.
melangkah ke u, aku mula terumbang-ambing menempuh badai kehidupan

siapa aku mase skola rendah, budak hingusan yang baru nak kenal diri
siapa aku mase skola menengah, selalu mencari cinta Ilahi.
masa matrik pun, graf masih sekata, selari dgn paksi-x..tak berubah aku kira.

tp siapa pula aku pd hari ni?

aku hampir tak kenal diri
aku yg dulu suda hilang. 
mereka melihat aku dgn pandangan terhalang
kaku kakiku terpaku di situ
mengharap ada insan yg sudi menghulur memberi simpati

ah, selama mana aku nak bergantung harap pd mereka!
aku adalah aku.
aku perlu pulang, kembali pd diri yg dulu..
mencari hati yg dulu
mencari cinta yg dulu

ayuh, teruskan langkah. usah diri berpaling!
ya Tuhan, aku tak mampu hidup tanpa cinta-Mu
kembalikan aku yg merindui saat cinta kita bersatu
bantu aku untuk mencari cinta-Mu
bimbingi aku untuk menuju redha-Mu...

Allah, betapa besar dosa yg kulakukan,, aku tahu besar lagi pengampuanan-Mu
dgn belas kasih-Mu Tuhan, aku mohon, aku merayu...
pulangkan hatiku yg dulu
aku teramat rindu pd esak tangis menahan rindu pada-Mu yg Satu
.......





No comments:

Post a Comment