Wednesday, January 25, 2012

bommm kebabommmm !!!

dummmm !!!! booommmmm !!!! prek prek prek prek prek .....

macam-macam bunyi lak entry kali ni. mau taknye , tengah raya cina meriam mercun meriah tengah meletup sana sini .

ape yang peliknya ?

takde mende pun .

cuma tak tau nape sejak akhir-akhir ni mimpi macam-macam letupan bang bang boommm  !!! letupan yg berlaku depan mata . yang disusuli percikan api . (percikan air pun pernah macam tangki taman perumahan yg besar gedabak tu meletup) . yang lepas tu aku akan cari tempat nak berlindung . dan yang akhirnya ...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . .

takde tempat lagi untuk aku lari . hanya mampu berserah diri ...

.... dan masa penyerahan diri tu la aku akan bangun terkejut tiba-tiba . syukur setakat ni aku masih dibangunkan n masih tetap kat tilam tempat aku tidow ... masih diberi peluang untuk bertaubat . alhamdulillah ...

No comments:

Post a Comment